S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

info@svetpristroju.cz   +421 918 974 970                 Zboží SKLADEM expedujeme ihned - Bezplatné vrácení – Využijte náš aktuální slevový kód „SLEVA5“


Vrácení / reklamace
FORMULÁŘ NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY do 14 dnů
Odstupuji od kupní smlouvy na zboží: *
Číslo objednávky nebo faktury: *
Jméno a příjmení spotřebitele: *
Email:
Tel. kontakt:
Číslo účtu / banka:
Poznámka pro prodejce:
Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je plnění smlouvy mezi Vámi a provozovatelem, oprávněný zájem provozovatele na poskytování přímého marketingu. Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení Vaší objednávky, reklamace, výkon dalších marketingových aktivit. Více informací po rozkliknutí.
 

FORMULÁŘ JE URČEN POUZE PRO ZÁKAZNÍKY (fyzické osoby, nepodnikatele), KTEŘÍ NAKOUPILI PŘÍMO U NÁS. V případě, že jste objednávku dělali externě, např. přes heureka tržiště, je nutné, abyste váš požadavek adresovali nejprve příslušnému tržišti. (Některá tržiště totiž zajišťují zdarma přepravu zboží od vás k nám, nebo zajišťují samotnou refundaci). Příslušné tržiště nás kontaktuje, příp. nám prosím přepošlete jejich odpověď na info@svetpristroju.cz

 

Prohlašuji, že mezi přijetím zboží (pro soukromé účely) a odesláním tohoto formuláře neuběhlo více než 14 kalendářních dnů.

UŽITEČNÉ INFORMACE:

Zboží nám prosím ještě nevracejte, počkejte na naše vyjádření.

Kupující ODPOVÍDÁ za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží (poškození, neúplný obsah, chybějící balení, opotřebované nebo znečištěné zboží apod.).

NAŠE AKCE: Momentálně zákazníkům nabízíme i možnost vrácení zboží na naše náklady a to přes výdejní místa packety/zásilkovny – více informací obdržíte od nás při schválení vaší žádosti. Akce se týká pouze objednávek uskutečněných přímo u nás, nikoli prostřednictvím externího tržiště.

REKLAMAČNÍ PROTOKOL
Jméno a příjmení / obchodní jméno kupujícího: *
Email:
Tel. kontakt:
Reklamované zboží (číslo nebo název produktu): *
Číslo dokladu nebo objednávky: *
Popis vady: *
Žádám/e: *
Info při volbě vrácení peněz (číslo účtu ...):
Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je plnění smlouvy mezi Vámi a provozovatelem, oprávněný zájem provozovatele na poskytování přímého marketingu. Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení Vaší objednávky, reklamace, výkon dalších marketingových aktivit. Více informací po rozkliknutí.
 

Zboží nám prosím ještě neposílejte. Odpovíme Vám v nejkratším možném čase.

Přepravu reklamovaného výrobku od kupujícího zajistí prodejce.

Zboží je nutno důkladně zabalit, aby nedošlo k poškození nad rámec reklamované věci.

Jak zjistit, že už je čas odvézt kvas do pálenice

17.03.2022

Před odvozem kvasu do pálenice zjistěte pomocí refraktometru, zda proces kvašení proběhl korektně a zda...

Měření cukernatosti kvasu refraktometrem se stupnicí °Bx

16.03.2022

Množství čisté sacharózy v kvasu je důležitým indikátorem připravenosti kvasu na vypálení. Zjistěte,...

10 jednoduchých triků, jak otestovat kvalitu medu

16.03.2021

Med je už celá tisíciletí vyhledávanou složkou potravy člověka, přírodním léčivem, kosmetickým...

Jak jednoduše zjistit obsah vody v medu

16.03.2021

Kvalitní přírodní neupravený med obsahuje určité množství vody, které závisí hlavně na tom, z které rostliny...

 

NTcyY2