FORMULÁŘ JE URČEN POUZE PRO ZÁKAZNÍKY (fyzické osoby, nepodnikatele), KTEŘÍ NAKOUPILI PŘÍMO U NÁS. V případě, že jste objednávku dělali externě, např. přes heureka tržiště, je nutné, abyste váš požadavek adresovali nejprve příslušnému tržišti. (Některá tržiště totiž zajišťují zdarma přepravu zboží od vás k nám, nebo zajišťují samotnou refundaci). Příslušné tržiště nás kontaktuje, příp. nám prosím přepošlete jejich odpověď na info@svetpristroju.cz
Prohlašuji, že mezi přijetím zboží (pro soukromé účely) a odesláním tohoto formuláře neuběhlo více než 14 kalendářních dnů.
UŽITEČNÉ INFORMACE:
Zboží nám prosím ještě nevracejte, počkejte na naše vyjádření.
Kupující ODPOVÍDÁ za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží (poškození, neúplný obsah, chybějící balení, opotřebované nebo znečištěné zboží apod.).
NAŠE AKCE: Momentálně zákazníkům nabízíme i možnost vrácení zboží na naše náklady a to přes výdejní místa packety/zásilkovny – více informací obdržíte od nás při schválení vaší žádosti. Akce se týká pouze objednávek uskutečněných přímo u nás, nikoli prostřednictvím externího tržiště.